عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

پسران فراتر از گل جایزه ویژه هالیو را از SOOMPI AWARDS 2015 دریافت کرد.

پسران فراتر از گل جایزه ویژه هالیو را از SOOMPI AWARDS 2015 دریافت کرد.


سلام به همه مینوزهای گل
باز هم یه موفقیت دیگه برای لی مین هوی دوست داشتنی ما و اینبار با سریال پسران برتر از گل

بقیه در ادامه مطلب


SOOMPI AWARDS یک جشنواره هنری سالیانه هست که همه ساله برگزار میشه و توی این آوارد بهترینها توی هر بخش انتخاب و معرفی میشن. میشه گفت یکی از مهمترین آواردها محسوب میشه. شبیه جشنواره فجر خودمون.
امسال جشنواره سومپی که نظرسنجیشو از تاریخ 21 دسامبر 2105 تا 7 ژانویه 2016 تقریبا در بیشتر کشورا انجام داده بود، 139 کشور با تعداد 40 میلیون رای توی این نظرسنجی شرکت کرده بودن ...امروز نتایج این نظرسنجی اعلام شد و بهترینهای هر بخش مربوط به سریالای کره ای شناخته شدن....

عکس زیر شامل بهترینهایی هست که توی آوارد سومپی امسال برنده شدن.

اما جایزه ویژه این آوارد که از جایگاه خاصی برخورداره به سریال پسران فراتر از گل تعلق گرفت... به افتخارش


این جایزه ویژه به خاطر کسب شهرت جهانی و پخش این سریال در سراسر دنیا به Group 8، استودیوی پشتیبانی (سازنده) سریال پسران برتر از گل تقدیم شد.
ینی اینجوریاس گل پسرمون هرجا باشه یه موفقیتی رو نصیب همگان میکنه.
ظاهرا این سریال در اکثر کشورها نمایش داده شده جز ایران...هی
بعد از این موفقیت بزرگ لی مین هوی عزیز ما فوری با یه پیام زیبا این موفقیت رو به مردم و خصوصا Group 8  که گروه سازنده این سریال هست  تبریک میگه...الهی...آخه تو چقده مهربونی








پیام لی مین هو:
سلام، من لی مین هو هستم. بازیگری که نقش گوجون پیوی سریال پسران برتر از گل رو بازی کرد.
از اینکه شما رو میبینم خوشحالم.
من این پیام تبریک رو میفرستم چون شنیدم پسران برتر از گل جایزه ویژه هالیو رو از آوارد سومپی 2015 دریافت کرد.
پسران برتر از گل بطور قطع یک محصول هنری ویژه ای بود که عشق زیادی رو دریافت کرد و باعث شد من به جایگاهی برسم که امروز هستم.
اگرچه مدت زیادی گذشته ( منظورش از زمانی هست که پسران برتر از گل ساخته و پخش شد) ، اما حتی امروز هم هنوز افراد زیادی هستن که این سریال رو تماشا میکنن و عشق و علاقشونو به دیدن سریال نشون میدن.
من میخوام صمیمانه از همه (اون) مردم تشکر کنم. من در این باره احساس شادی میکنم. دوباره بخاطر پسران برتر از گل و این جایزه ویژه از شما (مردم) متشکرم.
همچنین میخوام به گروه 8 که این پروژه بزرگ و عالی رو ساخت صمیمانه تبریک بگم. لطفا با عشق و حمایت خودتون به نشون دادن سریالهای کره ای جدید ادامه بدین.... من ، لی مین هو، مشتاقانه منتظر دیدن پروژهای بزرگ شما در آینده هستم .
سلامت و شاد باشین. متشکرم.


و اما خبر دوم....
گل پسرمون در تاریخ 25 مارس 2016 برای فن میتینگ برند KyoChon ، میره مالزی.




ظاهرا اونجا هم سوالای زیادی رو باید جواب بده......مهم نیست.... فقط بغل نده
فقط پسری تو که فرداییش توی چین کنسرت داری... آخه این همه بدوبدو چیه که این مدیر برنامه هات گذاشته؟! ای تیرتپر بشن این چینیا...
نه به حالا که ازت خبری نیست...نه به اون موقع که خبری ازت میشه پشت همه
توی این فاصله هم یه فکری برای بله گفتن به سریالت بکن....بابا ملت فنا شدن...چین نرفته بله رو بگیا...الهی آمین



نظرات 1 + ارسال نظر
ایران دخت چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 19:59

سلام.کجایی؟؟؟
سال نو مبارک.
سالی پر از آرامش و خوبی و خوشی و خیر و برکت رو برات آرزو مندم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.