عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.


صحبت های لی مین هو در مراسم سی و ششمین دوره blue dragon awards  + عکس

lee min ho blue dragon awardsخب قبل از اینکه بریم سراغ ویدئو های مراسم یکم در مورد خود مراسم بگیم  

دیروز پرنس لی مین هو به همراه پارک سئو جون ، پارک بو یونگ و سئول هیون (خواهر مین هو در گانگنام بلوز) به عنوان بازیگران برجسته و رو به رشد کره انتخاب شدن و جایزه مشهورترین بازیگر و انتخاب مردم رو از جشنواره blue dragon awards دریافت کردن 
.

اون سه تای دیگه در طی صحبت هاشون به این اشاره کردن که باورشون نمیشه این جایزه بهشون تعلق گرفته و خیلی خوشحال هستند که اینجان و حتی سئول هیون گفت که خودش رو لایق این جایزه نمیدونه

در مورد مین هو که صد البته یک سر و گردن که کمه 
، چهار پنج سر و گردن از اون سه تای دیگه بالاتر بود قضیه فرق داره چون صد در صد لایق جایزه ای که گرفت بود و حرف های مین هو :

در ابتدا خانم مجری از مین هو پرسید که : مردم عقیده دارن که بازی و ایفای نقش بازیگری که ظاهر زیبا و عالی داره همیشه در سایه این زیباییش و ظاهر عالیش نادیده گرفته میشه 
، (منظورش اینکه وقتی یکی خیلی خوشگل و خوش تیپه همه به این خوشگلی و خوش تیپیش توجه میکنن و دیگه کسی به بازی و هنر طرف توجه نمیکنه ) آیا شما راهکار خاصی دارین که تونستین بر این عقیده ی عمومی غلبه کنین ؟

مین هو در جوابش گفته : از اونجایی که من هنوز جای کار زیادی برای پیشرفت و بهتر شدن دارم همیشه تلاش کردم تا سخت تر کار کنم و بهتر بشم 
.

در واقع مین هو عاملی که باهاش تونسته توجه مردم و از قیافه و ظاهرش به هنر و بازیگریش جلب کنه رو تلاش زیاد میدونه ..

مین هو همینطور در ادامه حرف هاش گفته که : جشن ها و مراسم های اهدا جایزه برای فیلم ها هنوز برای من نا آشنا هستن (اشاره اش به اینکه چون فقط گانگنام و بازی کرده پس شرکت در مراسم های اهدا فیلم براش تازگی داره) من افتخار میکنم که در مراسمی شرکت میکنم که بازیگران بزرگ و ارشد من در اون حضور دارن 
. همینطور از صمیم قلبم به چوی وو سیک بازیگر فیلم set me free تبریک میگم .

چوی وو سیک کسی بود که جایزه بهترین بازیگر تازه وارد که مین هو هم در این جشنواره کاندیدش بود رو برد . مین هو با این کارش به همه نشون داد چه قلب بزرگ و شان بالایی داره 
..

خیلی از خبرگذاری ها این حرف مین هو رو منعکس کردن و ازش به خاطر این رفتار پسندیده اش تجلیل کردن 
.

پسر مهربونمون همیشه با کارهاش و حرف هاش باعث افتخار ما مینوزی ها بوده . آفرین به پرنس هنرمندمون 

































نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.