عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

کاتالوگ تقویم 2016 و لی مین هو

 ادامه....... 

 کاتالوگ تقویم 2016 و لی مین هو


از قرار معلوم قراره از بین این عکس های مین هو برای تقویم سال 2016 استفاده کنن

خوب من فقط یک چیز میتونم بگم . تمنا میکنم زنده بمونین .. من نمیخوام دستام به خون آلوده باشه
اوا هنوز دارم حرف میزنم ها چرا غش کردین؟
بابا یکم اراده به خرج بدین و زنده بمونین دیگه 
نمیشه؟
کار تمومه؟
راه دیگه نداره ؟
پس خدا همتونو بیامرزه 

خونه منم تشریف بیارین .. چای و شیرینی برای پذیرایی دارم .. برای موافق بحرانی که مین هو میفرستم این سمت آماده کردم اگر مهمون داشتم دست خالی نمونم


برین ببینین بعد تشریف بیارین به فنا . منتظر میمونم





























نظرات 1 + ارسال نظر
ایران دخت شنبه 28 آذر 1394 ساعت 17:23 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

حالم گرفته شد و جلوی غش کردنم رو گرفت......این حلقه لعنتی چیه تو دستاش؟
واقعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چند وقت پیش خبرش رو دیدم ...اما تایید نشده بود.....حالا راسته یا دروغ تورو خدا اگه منبع موثق داری بهم معرفی کن....

منبعhttp://lee-minho-shining-star.mihanblog.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.