عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

طرفداران لی مین هو بیان تو

طرفداران لی مین هو بیان تو 1
  
طرفداران لی مین هو بیان تو 1

طرفداران لی مین هو بیان تو 1

طرفداران لی مین هو بیان تو 1

طرفداران لی مین هو بیان تو 1

طرفداران لی مین هو بیان تو 1

طرفداران لی مین هو بیان تو 1

طرفداران لی مین هو بیان تو 1

و اما... چند تا سوال از طرفدارانشون دارم

1:نظرتون راجب بازی اوپا <یا همان لی مین هو> چیست؟

2:نظرتون راجب ظاهر اوپا چیست؟

3:نظرتون راجب تیپ اوپا چیست؟

4:نظرتون راجب هیکل اوپا چیست؟

5:کدام فیلم ازین بازیگر را بیش تر دوس دارید؟


6:لطفا هر خصوصیاتی که ذکر نشده و به ذهنتون رسیده رو بنویسید

نظرات 1 + ارسال نظر
ایران دخت دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 16:05 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

اول بگم که عکسا عالـــــــــــــــــــــــــــــــییییییییییییی بـــــــــــوووووووودددددددددددد........
و اما سوالا ت:
1 و 2 و 3 :عـــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــه
4:به من ربطی نداره ....یه موضوع کاملا شخصیه.........
5: نمی تونم انتخاب کنم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.