عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

کلمات کره ای

سلام.براتون چند کلمه کره ای گذاشتم برین ادامه... 

 

سلام و خداحافظ:آنیونگ안녕

سلام محترمانه:آنیانگ هسیو안녕하세요

خداحافظ:دوبوجا 보자

حالت چطوره؟اُدوکه جی وه سه یو어떻게 지내세요?

من خوبم:نان کوین چان ای 괜찮아

ممنون:کامسا감사

متشکرم:کام سا هاب نیدا감사합니다

حالم خوب نیست:وکا جال موس هیو내가 해요

از دیدنت خوشبختم:당신을 만나서 반갑습니다

منم همینطور:نیدا나도

اسمت چیه؟당신의 이름은 무엇입니까?

اسم من...هست:... 이름은

من...هستم: 행복해

چند سالته؟:당신은 살입니까?

من ...سالمه:نانن...... 

کجا زندگی میکنی؟من... 당신은 어디에 살고 있습니까?

من از ایران اومدم:نانن ایران اِ سوُ واس اویو나는이란에서 왔어요

من از...آمدم:نانن اون...나는  

تولدت مبارک:سنگیل چُک ها هاپ نیدا 생일 축하합니다

خوش اومدی:هوان یونگ환영

بفرمایید:هاساپ سیو하십시오

بنشینید:آنجا앉아

بیا بریم:کاجا가자

برو:کاکی가기

رفت:کاس دا갔다

رفتیم:اوری우리

دوستت دارم:نانن دانگ سینور سارانگ هاپ نیدا나는 당신을 사랑합니다

عزیزم:آکا아가

دوستت دارم(اصلی):سارانه사랑해

دوستت دارم:سارانگ نیدا사랑니다

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایران دخت دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 23:25 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

پشت کار می خواد.....منم دوست دارم حتی حروف ر یادگرفتم و افعال رو زدم به دیوار اتاقم....اما نمی دونم چرا الآن کشش این کارو فعلا ندارم.....تاکید می کنم...فعلا.......
اما بعدا خیلی دلم می خواد بتونم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.