عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

عاشقان کره

سلام/안녕하세요 /آنیونگ هاسِیو.من و دوستام ملیکا،صدف،زهرا، دوست داریم بریم به سوی بهشت دوم(یا کره).در این وب از بازیگران و خواننده ی کره ای ها مطالب براتون می زاریم.

پیام تبریک لی مین هو در آستانه سال نوی میلادی 2016

پیام تبریک لی مین هو در آستانه سال نوی میلادی 2016 



سلام به همه مینوزی های عزیز. 
در واپسین روزهای سال 2015 میلادی پرنس عزیزمون پیام تبریکی رو به مناسبت آغاز سال نوی میلادی برای همه مینوزی ها فرستاده.
من کلیپ صحبت های پسر خوشگلمونو براتون گذاشتم که با زیر نویس انگلیسی هست.
این کلیپ در تاریخ 2015/12/29 منتشر شده

برای دانلود کلیپ لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


مینهو در پیامش  اینطور گفته:
سلام من لی مین هو هستم. زمان زیادی به آغاز سال 2016 باقی نمونده امیدوارم شما 
در آخرین روزهای سال در کنار عزیزانتون باشین. خصوصا کسانیکه نیاز به عشق و توجه شما دارن و کسانیکه کمتر عشق و محبت شما رو دریافت کردن.
پایان شروعی دوباره هست. ما در پایان سال 2015 هستیم اما میخوام در سال جدید شما احساسی سرشار از لذت و شور و هیجان داشته باشین. سال 2016 سالی با انتظارات بزرگ.
البته من برای سال 2016 کارهای پرباری رو براتون آماده کردم و بهتون نشون خواهم داد.
در شادی و سلامتی باشین و پایان سال خوبی داشته باشین
همه روزها شاد باشین. متشکرم.

دانلود کلیپ پیام تبریک لی مین هو به مناسبت سال نوی میلادی 2016 

نظرات 3 + ارسال نظر
ایران دخت سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 20:50 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

آره یه نگاه به استیکر هات بندازه 2 تا خجالتگذاشتی دختر جان...

ببخشید

ایران دخت سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 21:05 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

چرا خجالت می کشی؟

من

ایران دخت یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 20:14 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

منم تبریک می گم سال نو رو به مین هو .....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.